marksman
marksman.ro

cercetari

cercetari

de piata

de piata

lupa.png

avand

informatia

stii

care este solutia optima

Se stie ca cine detine informatia detine puterea.


Doar cunoscand si intelegand comportamentul consumatorului poti lua cele mai potrivite decizii de marketing.

 

Cercetarile de piata au ca scop principal identificarea, direct de la sursa, a tuturor informatiilor necesare elaborarii si implementarii actiunilor tale de marketing.

 

Studii de piata cantitative - sondaje sau chestionare catre un numar larg de respondenti.

 

Studii de piata calitative
- Focus group: identificarea de informatii de la clienti sau de la angajatii tai in cadrul unor intalniri conduse de un moderator.
- Depth interviews: aflarea opiniilor si informatiilor prin metoda interviurilor individuale, acestea putand dezvalui elemente greu de evidentiat prin alte mijloace.
- Mistery shopper: metoda care ofera feedback-ul cel mai eficient in vederea imbunatatirea serviciilor pe care le oferi clientilor tai.

Interpretarea rapoartelor concepute pe baza vizitelor unor clienti incognito in locatiile tale te ajuta sa iei cele mai bune decizii.


Beneficii
- Sprijina evaluarea si monitorizarea performantelor de marketing
- Identifica oportunitatile de marketing
- Ofera o viziune corecta si reala pentru construirea si dezvoltarea afacerii tale
- Reprezinta un bun suport in luarea celor mai bune decizii de management


Etapele realizarii unei cercetari de piata:
- Identificarea informatiei necesare
- Conturarea metodei de colectare
- Implementarea si coordonarea procesului de colectare a datelor
- Analiza rezultatelor
- Comunicarea rezultatelor si a implicatiilor acestora

 

Atunci cand efectuam cercetari de marketing, obiectivul nostru este sa oferim managementului informatiile exacte, sigure, valide si actualizate pentru ca acesta sa aplice strategia de marketing corecta.

mks_logo.jpg